دعوت به بازی

تیم خبرنگاران روز پنجشنبه ساعت ۲۱ مسابقه دارد. از تمامی خبرنگارن جهت شرکت در این بازی دعوت می شود. محل این بازی سالن کمیته امداد.

 

روز زمین پاک در بندرعباس

به همت تعدادی از بچه ها و علی الخصوص بهروز عباسی روز زمین پاک در بندرعباس برگزار شد. 

با تشکر از عبدالحسین که عکسشو استفاده کردم.  

 

خبرنگاران هرمزگانی هراس بر دل حریفان انداختند...

تیم فوتسال خبرنگاران با ارائه یک بازی تماشایی در مقابل جهاد دانشگاهی و دور از تصور حریف را در گودال خود فرو بردند.در این بازی که ژنجشنبه برگزار شد تیم خبرنگاران آنچننان قدرتی از خود نشان داد که حریف زمان نیمه دوم را کوتاه کرد. 

آیا حق نیست این تیم به اردو های خارجی برود.برای دیدن عکس های این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

  

اسامی تیم خبرنگاران: 

بهروز عباسیُ عبدالحسین رضوانیُ امیرحسین طالبیُ امیرحسین خورگوییُ ابوالفتح داوریُ محمد ذاکری نژادُ بردبارُ

ادامه مطلب ...

جهانگرد هرمزگانی شرق آسیا را درنوردید

یک دوچرخه سوار رودانی با هدف معرفی توانمندی های گردشگری ایران علی الخصوص منطقه خلیج فارس پس از هفت ماه سفر به 7 کشور آسیایی به استان هرمزگان بازگشت.

محمد امیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: سفر خود را از نیمه دوم مرداد ماه با سفر به افغانستان آغاز و پس از عبور از کشور های تاجیکستان، هندوستان، بنگلادش، تایلند، مالزی، اندونزی به بندرعباس بازگشتم.

وی از ساخت مستند این سفر خبر داد و افزود: با چند رایزن فرهنگی و دانشجوی ایرانی مقیم خارج پیرامون چگونگی شناخت سایر ملل نسبت به توانمندی های گردشگری ایران و خلیج فارس مصاحبه شده است.

امیری مسافت پیموده شده تا مالزی را 7 هزار کیلومتر به همراه تیم مستند ساز و 3 هزار کیلومتر به صورت انفرادی تا کشور اندونزی عنوان کرد.

ادامه مطلب ...

دعوت به بازدید

تعدادی از تشکل‌های غیردولتی در برنامه‌ای مشترک به مناسبت هفته زمین پاک در ساحل پارک دولت بندرعباس جمع می‌شوند.

این برنامه به دو بخش تقسیم می شود:

1.جمع آوری زباله‌های ساحل؛در این بخش که به صورت نمادین برگزار می‌شود تمامی اعضا با در دست داشتن کیسه‌های زباله مشغول جمع آوری می‌شوند، این قسمت از برنامه یک ساعت به طول می‌انجامد.

2.در این قسمت اعضا توسط اتوبوسی که تهیه شده است برای بازدید به معبد هندوها رفته و با دعوت از مسولین میراث فرهنگی سوالات خود پیرامون دلایل راکد ماندن این مکان تاریخی و فرهنگی بازگو می‌کنند. در آخر بیانیه‌ای که تهیه شده است خوانده می‌شود.

دوستانی که علاقمندند می‌توانند این یادداشت را در وبلاگ خود منتشر کنند.

حضور در این برنامه برای همگان آزاد است.این برنامه همین جمعه برگزار می شود.