عکس هایی از سفر به درگز

در عید نوروز شاهد بارش باران بودیم و این سعادت بزرگی برای مردم استان هرمزگان بود که خوشحالی مردم را موجب شد. 

من هم در سفری به درگز عکس هایی گرفتم که شما را به دیدن آن دعوت می کنم و برای ارائه  پیشنهاد و نظری در این مورد لطفا نظر دهید... 

 

 

 

 

 

  

   

  

 

  

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
امین تمدن یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام جیگر
افتتاح وبلاگ و سال نو تبریک می گم!
سلام به بچه ها برسون بگو ترم بعد میام خدمتتون دوباره!
به امید دیدار

کجایی؟ چرا مگهاونجا بده؟نظر بده.خوشحال شدم.

امیرحسین دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://kaleng.blogsky.com/

سلام
خوبی عکسات خوب بود
به وبلاگ من هم یه سر بزن

چشم. از نظر شما ممنونم.

امیرحسین پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://kaleng.blogsky.com/

سلام
به یه بازی دعوتت کردم به وبلاگم سر بزن و شرکت کن!

میثاق افشار سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

بعضی از عکسهت خوبن.
ولی یه سری از اونا هیچ جذابیت و منظره ای نداره!!!

مریم منصوری شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

پس عکس ما کو؟

مریم منصوری یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام آرش!
کم بذار خوب بذار
تاثیرش بیشتر می شه!

چشم از نظرات ممنونم.چشم استفاده می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد