تیم فوتسال رسانه سربلند در اخلاق و ورزش

تیم فوتسال رسانه هرمزگان که از چندی پیش با مسوولیت یوسف ملایی به شکل جدی کار خود را آغاز کرده است، علاوه برحضور در میادین ورزشی در سایر زمینه ها فعالیت چشمگیری داشته است. از جمله اقدامات اخیر عیادت دسته جمعی از عبدالحسین رضوانی ( عکاس خبری ) و سرهنگ محمد قره قزلو( خبرنگار ورزشی روزنامه ندای هرمزگان ) می باشد. 

لازم به ذکر است رضوانی در جریان سفرهای انتخاباتی ریاست جمهوری به استان د رحین عکاسی از ناحیه مچ پا آسیب دید و تا یک ماه خانه نشین شد و قره قزلو نیزبه علت عمل قلب به سه ماه استراحت کامل نیاز دارد، که تیم رسانه در اولین فرصت به دیدار این زحمتکشان عرصه ورزش و رسانه شتافت تا علاوه بر روحیه تیمی و ورزشی، احلاق جوانمردانه را نیز به نمایش بگذارد.

یوسف ملایی گفت: تیم رسانه حاصل اندیشه ، افکار و اهداف والای گروهی از نخبه های رسانه های استان است که طی نشستی صمیمی با اهداف خیرخواهانهبه صورت رسمی وارد گود ورزشی خواهد شد و فعالیت های این تیم در چارچوب زمین های ورزشی نخواهد بود زیرا فضای این تیم مبتنی بر ایجاد دوستی ، صمیمیت و بیشتر به اهداف والای انسانی استوار است .

وی ادامه داد: بنابراین تصمیم داریم در آینده ای نزدیک با پشتیبانی مسوولان و جذب اسپانسر تیم رسانه موفقی در خور شأن هرمزگان پهناور در استان داشته باشیم و این امر مطمئنأ تحقق خواهد یافت و با مساعدت اهالی رسانه و مسوولان به اوج شکوفایی خواهد رسید.

امیرحسین طالبی ( مدیر روابط عمومی تیم رسانه و ورزش ) در ادامه از همکاران صدا و سیما، خبرگزاری ها و نشریات محلی که در این تیم عضویت دارند، مدیریت و مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی که در اختیار قرار دادن سالن ورزشی قدردانی نمود.

طالبی در ادامه در خصوص برنامه های آتی تیم رسانه نیز گفت: از 10 تیر تمرینات این تیم استارت می خورد و در صورت مهیا شدن شرایط به مناسبت بزرگداشت شهدای هواپیمای ایرباس دیداری دوستانه در 12 تیر بین تیم رسانه استان هرمزگان و پیشکسوتان ایران به انجام می رسد.

اسامی افرادی که در این عیادت دسته جمعی حضور داشتند:

حسین نارنجی نسب( صبح ساحل )، حسین فریدونی( گامبرون و مرجان )، کیانوش جهانبخش(فعال هنری )، جواد تشکری( نگاه روز )، امیرحسین خورگویی( خبرگزاری پانا )، امیرحسین طالبی(صدف و خبرگزاری ایسنا )، دهدار( نماینده خانه شهریاران جوان)، دارابی، خیرنیک( سرپرست هیأت گلف )  

 

 

 

  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد ذاکری نژاد چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.zakerinezhad.ir

ایول به این روحیه ورزشکاری :d

عبدالحسین رضوانی پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://mahdisma.blogsky.com

ممنون از تو و تمام دوستان که زحمت کشیدن.انشالا جبران نکنم!

پیرمرد دیریا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

حرکت بسیار زیبایی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد