مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت روز خبرنگار

با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و باشگاه رسانه هرمزگان مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت روز خبرنگاربرگزار می شود. 

 

 

همزمان با نمیه شعبان و روز خبرنگار باشگاه ستارگان هنر هرمزگان به همکاری انجمن حمایت از زندانیان بندرعباس مسابقات چهارجانبه فوتسال برگزار می کند.

امیرحسین طالبی ، مدیر روابط عمومی باشگاه ستارگان هنر هرمزگان با بیان این مطلب افزود: با توجه به همزمانی روز خبرنگار و نیمه شعبان تصمیم گرفته شد برای شادی خانواده زندانیان مسابقات چهارجانبه ای برگزار شود و تمامی درآمد حاصل از این بازی ها به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شود تا به مناسبت این روز عزیز تعدادی از زندانیان به کانون گرم خانواده خود برگردند.

در همین خصوص کیانوش جهانبخش، هماهنگ کننده این مسابقات از شرکت 4 تیم ؛ مدیران استان، ستارگان هنر هرمزگان ، داوران هرمزگان و انجمن حمایت از زندانیان در این مسابقات سخن گفت و افزود: این مسابقات در زوهای 14 و 15 مردادماه در سالن فجر به انجام می رسد و قرار است در روز اختتامیه جشنی به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد و از خیرین و معتمدینی که در آزادی زندانیان تلاش کرده اند تقدیر شود.

یوسف ملایی، مدیر باشگاه ستارگان هنر هرمزگان در خصوص فعالیت های باشگاه رسانه هرمزگان گفت: تیم رسانه حاصل اندیشه ، افکار و اهداف والای گروهی از نخبه های رسانه های استان است که طی نشستی صمیمی با اهداف خیرخواهانهبه صورت رسمی وارد گود ورزشی خواهد شد و فعالیت های این تیم در چارچوب زمین های ورزشی نخواهد بود زیرا فضای این تیم مبتنی بر ایجاد دوستی ، صمیمیت و بیشتر به اهداف والای انسانی استوار است .

وی ادامه داد: بنابراین تصمیم داریم در آینده ای نزدیک با پشتیبانی مسوولان و جذب اسپانسر تیم رسانه موفقی در خور شأن هرمزگان پهناور در استان داشته باشیم و این امر مطمئنأ تحقق خواهد یافت و با مساعدت اهالی رسانه و مسوولان به اوج شکوفایی خواهد رسید.

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به سایت www.fcresaneh.ir متعلق به باشگاه ستارگان هنر هرمزگان مراجه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد